reklama

Možno

par dalsich versov

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Možno sa raz stretneme,
a možno na seba zabudneme.
Vravíš síce,že ma ľúbiš,
no si si istá po kom túžiš?
Neviem,občas zdá sa mi,
že vyhýbaš sa mi.

Namotáš ma,necháš tak,
pochop,ja nie som tvoj kamarát.
Chcem byť viac,
chcem ťa mať,
nie zahrať sa
a nechať tak.

Veď vpadla si mi do života,
to nestáva sa mi ani zriedka.
Láska pre mňa nebola,
no ty si to zmenila.
Byť len s tebou, stále túžim.
Tvoje meno mi hlavou krúži.
Si tá, čo cchem mať,
si tá, ktorú chcem objať!
Ale neviem, či sa so mnou hráš,
a či ma ozaj rada máš.

Možno dať ti moje srdce,
bola moja veľká chyba.
Možno zistím na budúce,
že si ma len využila.


Tono Ramzes

Tono Ramzes

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pisem, teda som. Zoznam autorových rubrík:  básnepribehfotkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu