reklama

Kamarát

kamarat ci laska?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prečo neccheš byť kamarátka,
Na čo ti je niečo ako láska?
Ver mi, že ja ťa veľmi rád mám,
Ale to, čo ccheš, moje srdce ti nedám.
Veď sme spolu štastní, prečo ccheš ma vlastniť?

Vzťahy a láska- tam ja nie som doma,
tak prečo ccheš odo mňa tak veľa?
Dám ti úsmev, utriem slzy,
no neviem ti lásku sľúbiť.
Môžeme byť spolu, držať sa za ruky,
no čo sa lásky týka, nečakaj záruky.

Ja necchem, neviem ľúbiť,
tá bolesť potom veľmi bolí.
Sú to potom samé slzy,
nie ďakujem, ja nie som drzý,
Len ťa vážne nechcem ľúbiť.

Odpusť, ak ti ubližujem,
že ti nedám po čom túžiš,
že nepoviem, že ťa ľúbim.
Iste príde taký deň,
keď ľutovať to budem, viem.
Ale teraz v tento deň,
kamarát ti budem len.


Tono Ramzes

Tono Ramzes

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pisem, teda som. Zoznam autorových rubrík:  básnepribehfotkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu