reklama

Bez lásky

co uz...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Cítim prázdno, strašnú bolesť,
nedá sa mi,cez to preniesť.
Moje srdce som ti dal,
teba som veľmi miloval.
Dal by som ti modré z neba,
len aby som mohol mať teba.

Ale ty si odmietla,
namotala a neprišla.
Odišla si odo mňa,
bez pozdravu, lúčenia.
Vravela si:ľúbim ťa!
No boli to slová do vetra.
Veď ak niekoho strašne ľúbiš,
tak len po ňom predsa túžiš....

Zlomila si moje srdce,
na kúsky a na tisíce.
V hrudi mám len samé kúsky,
nie je v ňom už pocit lásky.
Moje srdce na kúsky,
nechcce už cit ľudský.
Láska tak strašne bolí,
hlavne,keď klamaní sme boli.
Nemá zmysel ďalej písať,
môžeš si to sama čítať,
viem,že toto mi ťa nevráti,
no túžil som žiť a mrieť v tvojom objatí.

Bez teba mám smutno v duši,
no prežijem,veď to sa musí.
Moje srdce bolo tvoje,
teraz nie je....vôbec!


Tono Ramzes

Tono Ramzes

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pisem, teda som. Zoznam autorových rubrík:  básnepribehfotkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu