reklama

Ako ti povedat

aj takto sa to da...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako ti povedať

Ako ti povedať mám,
že ťa už viac neľúbim?
Ako ti povedať mám,
že už ti viac nepatrím?

Viem,že ľúbiš ma moc,
vravíš mi to deň i noc.
Že som ten jediný a pravý vieš,
ale je veľa,čo ani tušiť nesmieš.

Už nevstávam s tebou na perách.
Nezaspávam s tebou v myšlienkach.
Už nie si slnko mijich dní,
ani osoba ktorú tak rád vidím.
Ja neviem čo sa zmenilo,
že moje srdce ochladlo.
Bolo celé iba tvoje,
no dnes je už len moje.

Ako ti povedať mám,
že už viac nie sme pár?
Ako ti povedať mám,
že chcem ostať sám?

Bojím sa tvojich sĺz.
Bojím sa i slov z tvojich pier.
Bojím sa, že ublížim ti príliš,
keď poviem, že náš koniec sa blíži.
Keď moja ruka pustí tvoju,
keď moje pery odtrhnú sa z tvojich,
keď ťa nechám samu stáť,
kto zaručí mi, že nebudem to lutovať?

Ja radšej odvrátim svoju tvár,
keď budem klamať, že inú mám.
Ale ako ti povedať mám.....


Tono Ramzes

Tono Ramzes

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pisem, teda som. Zoznam autorových rubrík:  básnepribehfotkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu